Shop Mobile More Submit  Join Login
enma ai by izumi07 enma ai by izumi07
Enma Ai from the anime Jigoku Shoujo (Hell Girl)
I also read some stories in Nakayoshi^^
the pic is kinda crappy, i know...
I can't draw Enma Ai but she's so cool
しょうがない ww
Add a Comment:
 
:icondeisasootp:
DeiSasoOTP Featured By Owner Apr 7, 2013
Wow, amazing~~ Her eyes glow in this picture! I really like it <3
Reply
:icongekkouakachan:
gekkouAkachan Featured By Owner Jan 6, 2013  Student Traditional Artist
love it!!!!!!!!!!!
Reply
:icontrebleclef101:
TrebleCLef101 Featured By Owner Mar 23, 2012  Hobbyist General Artist
I love her eyes! she looks so creepy and scary in this picture! Keep up the amazing work!
Reply
:iconluigixdaisy504:
luigixdaisy504 Featured By Owner Nov 29, 2011
very cute
Reply
:iconlinkissexy:
LINKISSEXY Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Filmographer
i LOVE this anime! i had a dream about her last night...it was weird...i saw her face infront of me and she was saying..."my name" wake up...its morning..wake up, wake up...but i was awake...just half asleep..and like i said before...she was in my actual dream to!
Reply
:iconaliana-chan:
Aliana-chan Featured By Owner Jun 11, 2011
Whatever what you think, it is nice and cute job! ^^
Reply
:iconnaotachaan:
Naotachaan Featured By Owner Apr 20, 2011
Its so adorably cute :<
Reply
:iconyuki-fan-4-ever:
yuki-fan-4-ever Featured By Owner Jan 20, 2011
i love this pic!
Reply
:iconbluetopaz72:
BlueTopaz72 Featured By Owner Oct 24, 2010
:O Awesome! <3
Reply
:iconlivingdeadlove13:
LivingDeadLove13 Featured By Owner Oct 5, 2010
omg shes soooo cutee!<3333
Reply
:iconjigokushoujo25:
jigokushoujo25 Featured By Owner Oct 2, 2010  Student General Artist
I love this, im a major jigoku shoujo fan and this, is one of my favourites out of the drawings of Ai that I have seen ~
Reply
:iconakaichoufatalframe:
AKAICHOUFATALFRAME Featured By Owner Nov 29, 2009  Hobbyist Artist
aww I love the red eyes, look great
Reply
:iconkeiai:
KeiAi Featured By Owner Aug 22, 2009
o--o better than i couldve done , Nicee~ ;DD

Meh name was based on ai ( KeiAi) but ai wouldnt work T~~T

nice job~ :33
Reply
:iconanimexcraze0334:
AnimeXCraze0334 Featured By Owner Nov 17, 2008
omg this is really good! :heart:
Reply
:iconfreeza-frost:
freeza-frost Featured By Owner Sep 3, 2008  Hobbyist Traditional Artist
sweet one! :D
Reply
:iconsivrel:
sivrel Featured By Owner Jul 2, 2008  Hobbyist Writer
I've recently started getting into Hell Girl and I realy like this pic. Is it just me or does Ai look younger in this pic than she does in the anime?
Reply
:iconusernames-are-a-drag:
usernames-are-a-drag Featured By Owner Jun 6, 2008
This is AWESOME!!!
Reply
:iconsquirrelmurasaki:
SquirrelMurasaki Featured By Owner Jun 3, 2008
It's not crappy! You just made her look still more cute than in the anime X3
Yes, I think she's cute... well, at least, deadly cute
I love Jigoku Shoujo ^^
Must fave this now!
Reply
:icongoldsama:
goldsama Featured By Owner Feb 14, 2008
i really like this picture! XD it looks so awesome!

great job :)
Reply
:iconflamealchemist23:
flamealchemist23 Featured By Owner Sep 21, 2007
OMG so cute
Reply
:iconcolorfuldudzilla:
ColorfulDudzilla Featured By Owner Sep 14, 2007
Creepy and awesome~ soo amazing! *w* <3
Reply
:iconnahamut:
Nahamut Featured By Owner Sep 13, 2007
uau o-o
ela tem uns olhos bem...
du mal xD
mas tá kawaii até ^^
Reply
:iconkeroguardian:
KeroGuardian Featured By Owner Sep 12, 2007
Way to contrast, those red eyes stand out a lot!
Reply
:iconkangwho:
kangwho Featured By Owner Sep 12, 2007
This isn't crappy at all. It's very pretty! :)
Reply
:iconagataylor:
agataylor Featured By Owner Sep 12, 2007  Student Traditional Artist
Assustador os olhos dela o.0
Reply
:iconrojeru:
rojeru Featured By Owner Sep 12, 2007  Student General Artist
it's cool =D
Reply
:iconalurco:
Alurco Featured By Owner Sep 11, 2007
Oh I like it... Ahh have a poster from Hell Girl
Reply
:iconalexandre-gf:
Alexandre-GF Featured By Owner Sep 11, 2007
cute! Adorei, parabens! ^^
Reply
:iconlilith-lips:
lilith-lips Featured By Owner Sep 11, 2007  Hobbyist Digital Artist
Ai-chan! <333 Ela é muuuito fofa *-*~ Ainda tenho que ver esse anime! T-T
Reply
:iconcasmailee:
Casmailee Featured By Owner Sep 11, 2007
It's not crappy. ^^ Her eyes are scary . . .
Reply
:iconizumi07:
izumi07 Featured By Owner Sep 11, 2007
thanks^^ she's from hell XD
Reply
:iconcasmailee:
Casmailee Featured By Owner Sep 12, 2007
LOL, better stay away from her then . . .
Reply
:iconsetsunawindwaker:
Setsunawindwaker Featured By Owner Sep 11, 2007
This is anything but crappy. <33 I just adore this.
Reply
:iconizumi07:
izumi07 Featured By Owner Sep 11, 2007
thank you^^
Reply
:iconsetsunawindwaker:
Setsunawindwaker Featured By Owner Sep 11, 2007
' Welcome : D
Reply
:iconmagneticrain:
magneticrain Featured By Owner Sep 11, 2007
ta, chega

uma coisa eh ouvir as mesmas bandas q eu e ler os mesmos mangás... mas n precisa assistir os mesmos animes!
Reply
:iconizumi07:
izumi07 Featured By Owner Sep 11, 2007
tu tbm já olhou jigoku shoujo?
Reply
:iconmagneticrain:
magneticrain Featured By Owner Sep 11, 2007
sim XD tenho ele em um dvd ^^
Reply
:iconizumi07:
izumi07 Featured By Owner Sep 12, 2007
*_*
eu empaquei na segunda temporada faz uns meses ._.
Reply
:iconmagneticrain:
magneticrain Featured By Owner Sep 12, 2007
ihhh eu n terminei a primeira =p
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 550 × 625




Details

Submitted on
September 11, 2007
Image Size
84.5 KB
Resolution
550×625
Thumb

Stats

Views
4,117
Favourites
317 (who?)
Comments
40
Downloads
88
×